Jak poruszać się po Skrzynce Envelo?
Skrzynka Envelo została zaprojektowana, tak aby ułatwić użytkownikom korzystanie z naszych usług. W trakcie jej powstawania uwzględniliśmy powszechnie używane rozwiązania, aby nie wprowadzać użytkowników w błąd. Jeżeli jednak masz wątpliwości co do tego, do czego służą poszczególne sekcje, zapoznaj się z poniższą instrukcją.

1. Ikony nawigacji
Umieszczone na czerwonym pasku ikony służą do nawigacji po Skrzynce. W kolejności od lewej do prawej są to:
- Książka adresowa – pozwala na zarządzanie listą kontaktów
- Koszyk – przejście do koszyka i płatności za usługi
- Przewodnik – prowadzi do strony, na której jesteś
- Wyszukiwarka – pozwala na wyszukiwanie przesyłek w Skrzynce
2. Górne menu
- Moje Neorachunki – umożliwia zapisanie się na odbiór Neorachunków od wybranego dostawcy
- Ustawienia powiadomień – tutaj znajdują się ustawienia powiadomień email
- Moje konto – w tym miejscu możesz zmienić ustawienia dotyczące Twojego konta
- Wyloguj – pozwala na bezpieczne wylogowanie się z Envelo
3. Pasek boczny
- Nowa przesyłka – rozwija menu, z którego możesz wybrać interesujący Cię rodzaj przesyłki
- Odebrane – tutaj znajdą się odebrane przez Ciebie przesyłki
- Wysłane – do tego katalogu trafiają przesyłki, które zostały wysłane do odbiorców
- Oczekujące – tutaj znajdziesz przesyłki, które oczekują na wysyłkę, np. ze względu na brak płatności
- Szkice – do tego katalogu trafiają zapisane Neolisty drukowane lub elektroniczne (niemasowe)
- Szablony – szablony proste i zaawansowane
- Potwierdzenia – tutaj znajdą się wszystkie potwierdzenia nadania, odbioru, wydruku itd.
- Raporty – tutaj znajdziesz raport statusów, raport Neolistu i Neofaktury jak również statusy przetwarzania korespondencji masowej
- Śledzenie i weryfikacja dokumentów – pozwala na weryfikację i śledzenie dokumentów w Skrzynce
- Archiwum zamówień – prowadzi do zarchiwizowanych zamówień w Skrzynce
- Kosz – w koszu znajdują się usunięte ze Skrzynki przesyłki i powiadomienia
4. Pomoc i opinie
Na dole strony znajduje się stopka (w której znajdziesz większość użytecznych linków prowadzących do konkretnych kategorii tj.: Produkty, Biznes, Pomoc, O nas, Kontakt) oraz przyciski „Podziel się opinią” pozwalający na pozostawienie opinii dotyczącej serwisu oraz „Porozmawiaj z nami” dzięki czemu możesz wejść na czat z naszym przedstawicielem.