Najczęściej zadawane pytania – Neokartka Czym Neokartka różni się od zwykłych kartek pocztowych? Kartkę pocztową trzeba wysłać na poczcie lub wrzucić do skrzynki. Neokartkę można wysłać z Internetu – Envelo drukuje ją i doręcza do adresata. Wystarczy wybrać wygląd kartki, wpisać życzenia i podać adres, pod który ma zostać wysłana. Neokartka jest doręczana do adresata w kopercie, na której drukowany jest także adres nadawcy. Widokówka: – Tradycyjna pocztówka (format A6 – 14,8 cm x 10,5 cm); – Duża widokówka (format A5 – 21 cm x 14,8 cm); Karnet: – Mały (format A5 – 21 cm x 14,8 cm, składany na pół); – Duży (format A4 – 29,7 cm x 21 cm, składany na pół). Czy mogę napisać swoje własne życzenia? Tak. Na Neokartce można wypisać dowolne życzenia, zapisując je jedną z pięciu dostępnych czcionek. Jak długa może być treść życzeń? Długość życzeń zależy od wielkości wysłanej kartki, wielkości i rodzaju czcionki. Jeżeli wpisane życzenia będą za długie, pojawi się komunikat informujący o przekroczeniu limitu znaków. Jeżeli zabraknie Ci miejsca na życzenia, zawsze możesz zmniejszyć rozmiar użytej czcionki. Czy pracownicy Envelo mogą cenzurować lub modyfikować życzenia? Nie. Pracownicy Envelo w żaden sposób nie ingerują w treść życzeń. Neokartki są przygotowywane do druku i wysyłane automatycznie. Tym samym nie bierzemy odpowiedzialności za zamieszczone na nich treści. Czy mogę wysłać Neokartkę z własną grafiką? Tak. Na Neokartce możesz zamieścić dowolną grafikę czy zdjęcie. Na jakim papierze zostanie wydrukowana moja Neokartka? Do wydruku używamy białego papieru kredowego o niskiej chłonności i gramaturze 350g/m2. Dzięki temu Twoja Neokartka będzie sztywna i błyszcząca, a jej barwy wyraziste i mocno nasycone. Doskonałej jakości papier i drukarki zapewniają najwyższą jakość wydruku. Czy Neokartkę mogę wysłać za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej? Niestety nie. Z naszej strony można korzystać na każdym komputerze, na którym zainstalowane zostały następujące przeglądarki internetowe z obsługą JavaScript: – Firefox (w wersji od 24.x); – Internet Explorer (w wersji od 10.x); – Opera w wersji od 15; – Chrome 22.x. Czy istnieje minimalna wartość zamówienia? Nie. Wystarczy zamówić jedną Neokartkę. W jaki sposób mogę zapłacić za Neokartkę? Za Neokartkę można zapłacić przelewem internetowym lub za pomocą karty kredytowej. Czy do ceny kartki muszę doliczyć koszt wysyłki? Nie. Cena widoczna przy Neokartce zawiera wszystkie opłaty i podatek VAT. Kiedy Neokartka dojdzie do adresata? Przygotowanie Twojej Neokartki zajmie nie dłużej niż 3 dni robocze. Następnie zamówienie zostanie dostarczone Poczcie Polskiej do doręczenia. Całkowity czas realizacji zamówienia zależy od wybranego miejsca dostarczenia oraz rodzaju przesyłki. Przesyłka krajowa:- Priorytetowa – do 1 dnia roboczego;- Zwykła – do 3 dni roboczych; Przesyłka zagraniczna:- Priorytetowa do krajów europejskich (łącznie z Cyprem i Izraelem) – do 3 dni roboczych;- Priorytetowa do krajów pozaeuropejskich – do 5 dni roboczych; – Zwykła do krajów europejskich (łącznie z Cyprem i Izraelem) – do 6 dni roboczych; Więcej informacji o czasie dostarczenia przesyłek zagranicznych można znaleźć na stronach Poczty Polskiej Czy ktoś sprawdza, czy adres odbiorcy jest poprawny? Nie. Przesyłki są drukowane automatycznie. Nasi pracownicy nie sprawdzają, czy są poprawnie zaadresowane. Tym samym nie bierzemy odpowiedzialności za błędnie wprowadzone dane. Przed wysłaniem Neokartki sprawdź poprawność adresu. Gdzie trafi Neokartka, która z jakiejś przyczyny nie dotarła do adresata? Taka Neokartka zostanie zwrócona na adres nadawcy. Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne? Nie. Nasza usługa świadczona jest wyłącznie przez Internet. Czy mogę dołączyć kolejną Neokartkę do wcześniejszego zamówienia? Tak, dopóki zamówienie nie zostało opłacone. Po jego opłaceniu zakupiona Neokartka jest automatycznie kierowana do naszej bazy zamówień. Jeżeli chcesz wysłać kolejną Neokartkę, dokonaj kolejnego zamówienia. Jak mogę złożyć reklamację? Wystarczy wysłać do Biura Obsługi Klienta drogą e-mailową (bok@envelo.pl) lub listownie (Polska Poczta Usługi Cyfrowe Sp. z o.o., ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa). Dokładnie rozpatrzymy każdy zgłoszony nam przypadek i wybierzemy możliwie najlepsze rozwiązanie. W przypadku wątpliwości dotyczących reklamacji możesz wcześniej skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta e-mailowo (bok@envelo.pl), telefonicznie (801 500 200 lub +48 22 276 28 28) lub za pomocą czatu (przycisk „Porozmawiaj z nami” na stronie Envelo). Zapraszamy do kontaktu. Jakie dane muszę podać, aby zrealizować zamówienie? Aby zamówienie zostało zrealizowane, musisz podać dane adresata (imię, nazwisko, adres korespondencyjny) oraz dane zamawiającego (imię, nazwisko, e-mail, adres korespondencyjny). Czy płatność za Neokartkę przez Internet jest bezpieczna? Tak. Płatność internetowa jest bezpieczną formą zapłaty. Połączenie do systemu płatności jest szyfrowane protokołem SSL. Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji? Każdą reklamację staramy się rozpatrzyć jak najszybciej. Maksymalnie może to zająć do 14 dni roboczych. Czy moge wysłąć Neokartkę za granicę? Tak. Możesz wysłać Neokartkę za granicę jako przesyłkę priorytetową. Czy mogę otrzymać kilka faktur za Neokartki z jednego zamówienia? Nie. Faktura obejmuje wszystkie produkty, które zostały zakupione podczas jednego zamówienia. Czy w cenę wliczony jest podatek VAT? Tak, cena zawiera podatek VAT. Czy mogę zamówić Neokartkę wcześniej i zaznaczyć, którego dnia ma być wysłana? Tak. Możesz samodzielnie wybrać termin nadania z 30-dniowym wyprzedzeniem. Czy ktoś może zobaczyć treść i grafikę mojej Neokartki podczas dostarczania jej do odbiorcy? Nie. Wszystkie Neokartki są kopertowane, co zapewnia poufność przesyłanej wiadomości, jak i zabezpiecza przed ewentualnym uszkodzeniem podczas transportu.