Korzystanie ze skrzynki Envelo

Jak poruszać się po Skrzynce Envelo?

Skrzynka Envelo została zaprojektowana aby ułatwić użytkownikom korzystanie z naszych usług. W trakcie jej powstawania uwzględniliśmy powszechnie używane rozwiązania, aby nie wprowadzać użytkowników w błąd. Jeżeli jednak masz wątpliwości co do tego, do czego służą poszczególne sekcje, zapoznaj się z poniższą instrukcją.

Skrzynka envelo

1. Ikony nawigacji

Umieszczone na czerwonym pasku ikony służą do nawigacji po Skrzynce. W kolejności od lewej do prawej są to:

  • Książka adresowa – pozwala na zarządzanie listą kontaktów
  • Koszyk – przejście do koszyka i płatności za usługi
  • Przewodnik – prowadzi do strony, na której jesteś
  • Wyszukiwarka – pozwala na wyszukiwanie przesyłek w Skrzynce

2. Górne menu

Górne menu, ukryte pod Twoim imieniem i nazwiskiem (lub nazwą firmy w przypadku klientów biznesowych) pozwala na zarządzanie ustawieniami konta. Po rozwinięciu ukazuje następujące pozycje:

  • Moje Neorachunki – umożliwia zapisanie się na odbiór Neorachunków od wybranego dostawcy
  • Ustawienia skrzynki – tutaj znajdują się ustawienia Skrzynki Envelo
  • Moje konto – w tym miejscu możesz zmienić ustawienia dotyczące Twojego konta
  • Wyloguj – pozwala na bezpieczne wylogowanie się z Envelo

3. Pasek boczny

Na pasku bocznym umieszczone są przyciski dotyczące Twoich przesyłek. W kolejności od góry do dołu są to:

  • Nowa przesyłka – rozwija menu, z którego możesz wybrać interesujący Cię rodzaj przesyłki
  • Odebrane – tutaj znajdą się odebrane przez Ciebie przesyłki
  • Wysłane – do tego katalogu trafiają przesyłki, które zostały wysłane do odbiorców
  • Oczekujące – tutaj znajdziesz przesyłki, które oczekują na wysyłkę, np. ze względu na brak płatności
  • Szkice – wszystkie zapisane przesyłki trafią do tego katalogu
  • Szablony – szablony proste i zaawansowane.
  • Potwierdzenia – tutaj znajdą się wszystkie potwierdzenia nadania, odbioru, wydruku itd.
  • Raporty – tutaj znajdziesz raport statusów, raport neolistu i neofaktury jak również statusy przetwarzania korespondencji masowej.
  • Śledzenie i weryfikacja dokumentów – pozwala na weryfikację i śledzenie dokumentów w Skrzynce
  • Archiwum zamówień – prowadzi do zarchiwizowanych zamówień w Skrzynce
  • Kosz – w koszu znajdują się usunięte ze Skrzynki przesyłki i powiadomienia

4. Pomoc i opinie

Na dole strony znajduje się stopka (w której znajdziesz większość użytecznych linków, m.in. do pobrania aplikacji mobilnej oraz śledzenia przesyłek) oraz przyciski „Podziel się opinią” pozwalający na pozostawienie opinii dotyczącej serwisu oraz „Porozmawiaj z nami” dzięki czemu możesz wejść na czat z naszym przedstawicielem.