
To pierwsze tak zaawansowane partnerstwo technologiczne Poczty Polskiej z siecią handlową. Dotychczasowy trójstronny model został zastąpiony dwustronnym – bez udziału pośredników. W przyszłości podobny system ma być wdrażany również z innymi partnerami.
Co istotne, z punktu widzenia klientów nic się nie zmienia – nadal mogą nadawać i odbierać paczki w Żabkach tak, jak do tej pory.
Bezpośrednia współpraca niesie wiele korzyści: usprawnia procesy logistyczne, pozwala na lepszą kontrolę i szybsze reagowanie na potrzeby rynku. To również przestrzeń do wspólnego tworzenia nowych rozwiązań i innowacyjnych usług.
W ramach usługi Pocztex PUNKT, klienci mogą korzystać z ponad 18 tys. punktów w całej Polsce, w tym m.in. w placówkach pocztowych oraz sklepach sieci takich jak Żabka, ABC, Lewiatan, czy Delikatesy Centrum. To właśnie Żabka cieszy się największą popularnością – do lutego br. ponad 11 tys. jej sklepów działało jako punkty odbioru i nadania.
Według danych Żabki, ponad 17 milionów Polaków mieszka w promieniu 500 metrów od jednego z jej sklepów.
🤝 Poczta Polska współpracuje z Żabką od 2017 roku, stale rozwijając zakres dostępnych usług. Cel jest jasny: maksymalna wygoda – szybkie nadanie lub odbiór paczki przy okazji codziennych spraw, blisko domu lub pracy.
Sprawdź social media Envelo