Czym jest neofaktura?

To usługa pozwalająca na wygodne odbieranie i wysyłanie faktur elektronicznych. Ułatwia zarządzanie domowymi rachunkami i pozwala je szybko i bezpiecznie opłacić.

Przedsiębiorcom neofaktura oferuje profesjonalny system wysyłki faktur elektronicznych i drukowanych. To klienci decydują o tym, jaki rodzaj faktury chcą otrzymywać. Wydruk oraz wysyłka są realizowane automatycznie.

Spis treści:

Czym są neorachunki?

Neorachunki to dostępna w Skrzynce Envelo usługa pozwalająca na odbieranie rachunków elektronicznych od wybranych wystawców. Odbiór neorachunków jest bardzo prosty - wystarczy wybrać swojego dostawcę z listy, a następnie zapisać się na subskrypcję rachunków.

Dlaczego neofaktura jest lepsza od tradycyjnych faktur?

Ponieważ wysyłanie i opłacanie tradycyjnych faktur jest czasochłonne, zarówno dla klientów jak i przedsiębiorców.

Neofaktura rozwiązuje te problemy, oferując klientom wygodne narzędzie do zarządzania rachunkami i ich opłacania, a przedsiębiorcom umożliwiając tanią i bezproblemową dystrybucję faktur.

Ile to kosztuje?

Odbieranie i opłacanie faktur jest darmowe. Wystarczy założyć konto na platformie Envelo, aby uzyskać dostęp do indywidualnej Skrzynki Envelo.

Kto może skorzystać z neofaktury?

Subskrybentem faktur może zostać każdy użytkownik, który założy konto na platformie Envelo.

Wystawcą faktur może zostać każdy użytkownik, który podpisze umowę z Envelo. Zapoznaj się z naszą ofertą przed podpisaniem umowy, a następnie skontaktuj się z naszym doradcą wysyłając e-mail pod adres handlowy@envelo.pl lub dzwoniąc pod numer (22) 276 28 82.

Czy mogę odbierać rachunki od mojego dostawcy energii?

To zależy od tego, czy Twój dostawca mediów podpisał umowę z Envelo. Jeżeli obecnie nie znajduje się na liście wystawców, zawsze możesz zwrócić się do dostawcy mediów z prośbą o możliwość odbierania rachunków w Skrzynce Envelo.

Czy mogę opłacić rachunki w Skrzynce Envelo?

Wszystko zależy od indywidualnego wystawcy. Wielu z nich umożliwia opłacanie rachunków przez Internet, także przechodząc do płatności ze Skrzynki Envelo.

Czy mogę otrzymać powiadomienia SMSem lub e-mailem?

Obecnie dostępne są tylko powiadomienia e-mailowe. Najedź na swoje imię i nazwisko w Skrzynce Envelo a następnie wybierz w menu pozycję "Ustawienia skrzynki". Zgoda na otrzymywanie powiadomień e-mailowych powinna być wyrażona automatycznie przy założeniu konta, ale gdyby tak się nie stało, zaznacz odpowiednie pole aby otrzymywać powiadomienia na podany przy rejestracji adres e-mail.

Jak dodać rachunki do Skrzynki Envelo?

1. Przesuń kursor na swoje imię i nazwisko znajdujące się w prawym górnym rogu Skrzynki Envelo. Po wysunięciu się menu, wybierz pozycję "Moje neorachunki".

Wybierz z menu pozycję 'Moje neorachunki' i kliknij lewym przyciskiem myszy.

2. Znajdź interesującą Cię firmę na liście wystawców, najedź na nią kursorem a następnie kliknij na przycisk "Dodaj", który pojawi się po prawej stronie ekranu.

Znajdź swojego dostawcę mediów na liście, najedź na niego kursorem a następnie kliknij na przycisk 'Dodaj''.

3. Uzupełnij formularz subskrypcji. W polu "Nazwa" wpisz nazwę, za pomocą której będziesz rozpoznawać subskrypcję - np. "telefon" albo "internet". W polu "ID klienta" wpisz identyfikator, za pomocą którego Twój wystawca będzie w stanie Cię rozpoznać - np. numer klienta. Następnie, klikając na szary kwadrat znajdujący się pod formularzem wyraź zgodę na otrzymywanie faktur elektronicznych od PPUC i kliknij na czerwony przycisk "Dodaj".

Uzupełnij formularz, zaznacz checkbox ze zgodą na odbieranie rachunków a następnie kliknij na przycisk 'Dodaj'.

4. Twoja subskrypcja na rachunki została dodana. Następna faktura od wybranego wystawcy zostanie przesłana do Skrzynki Envelo.