Korzystanie ze skrzynki Envelo

Jak poruszać się po Skrzynce Envelo?

Skrzynka Envelo została zaprojektowana, tak aby ułatwić użytkownikom korzystanie z naszych usług. W trakcie jej powstawania uwzględniliśmy powszechnie używane rozwiązania, aby nie wprowadzać użytkowników w błąd. Jeżeli jednak masz wątpliwości co do tego, do czego służą poszczególne sekcje, zapoznaj się z poniższą instrukcją.

1. Ikony nawigacji

Umieszczone na czerwonym pasku ikony służą do nawigacji po Skrzynce. W kolejności od lewej do prawej są to:

  • Książka adresowa – pozwala na zarządzanie listą kontaktów
  • Koszyk – przejście do koszyka i płatności za usługi
  • Przewodnik – prowadzi do strony, na której jesteś
  • Wyszukiwarka – pozwala na wyszukiwanie przesyłek w Skrzynce

2. Górne menu

Górne menu, ukryte pod Twoim imieniem i nazwiskiem (lub nazwą firmy w przypadku klientów biznesowych) pozwala na zarządzanie ustawieniami konta. Po rozwinięciu ukazuje następujące pozycje:

  • Moje Neorachunki – umożliwia zapisanie się na odbiór Neorachunków od wybranego dostawcy
  • Ustawienia powiadomień – tutaj znajdują się ustawienia powiadomień email
  • Moje konto – w tym miejscu możesz zmienić ustawienia dotyczące Twojego konta
  • Wyloguj – pozwala na bezpieczne wylogowanie się z Envelo

3. Pasek boczny

Na pasku bocznym umieszczone są przyciski dotyczące Twoich przesyłek. W kolejności od góry do dołu są to:

  • Nowa przesyłka – rozwija menu, z którego możesz wybrać interesujący Cię rodzaj przesyłki
  • Odebrane – tutaj znajdą się odebrane przez Ciebie przesyłki
  • Wysłane – do tego katalogu trafiają przesyłki, które zostały wysłane do odbiorców
  • Oczekujące – tutaj znajdziesz przesyłki, które oczekują na wysyłkę, np. ze względu na brak płatności
  • Szkice – do tego katalogu trafiają zapisane Neolisty drukowane lub elektroniczne (niemasowe)
  • Szablony – szablony proste i zaawansowane
  • Potwierdzenia – tutaj znajdą się wszystkie potwierdzenia nadania, odbioru, wydruku itd.
  • Raporty – tutaj znajdziesz raport statusów, raport Neolistu i Neofaktury jak również statusy przetwarzania korespondencji masowej
  • Śledzenie i weryfikacja dokumentów – pozwala na weryfikację i śledzenie dokumentów w Skrzynce
  • Archiwum zamówień – prowadzi do zarchiwizowanych zamówień w Skrzynce
  • Kosz – w koszu znajdują się usunięte ze Skrzynki przesyłki i powiadomienia

4. Pomoc i opinie

Na dole strony znajduje się stopka (w której znajdziesz większość użytecznych linków prowadzących do konkretnych kategorii tj.: Produkty, Biznes, Pomoc, O nas, Kontakt) oraz przyciski „Podziel się opinią” pozwalający na pozostawienie opinii dotyczącej serwisu oraz „Porozmawiaj z nami” dzięki czemu możesz wejść na czat z naszym przedstawicielem.