FAQ - często zadawane pytania

  1. Czym Neokartka różni się od zwykłych kartek?

    Neokartka występuje w dwóch formatach:

    1. widokówka
      1. wielkości tradycyjnej pocztówki ( format A6 - 14,8 cm x 10,5 cm);
      2. widokówka – dużo większa od tradycyjnych pocztówek (format A5- 21.0 cm x 14.8 cm) stanowi połowę standardowej kartki A4;
    2. karnet
      1. składany na pół format A4.
      2. Kartka wielkości 21,0 cm x 14,8 cm składany na pół;

    Neokartka to łatwość przygotowania i wysyłki - wystarczy dostęp do Internetu. Wybieramy wygląd kartki, wpisujemy życzenia i adres odbiorcy, na który neokartka zostanie dostarczona w formie papierowej. To wszystko! Nie trzeba chodzić na pocztę, naklejać znaczków, ani wrzucać kartki do skrzynki.

  2. Czy mogę napisać swoje własne życzenia? Jeśli tak, jak długi może być ich tekst?

    Usługa neokartka posiada taką funkcję. W miejsce już przygotowanych życzeń można wpisać własne. Zaproponowany przez nas tekst należy wtedy skasować, zastępując go swoim. Liczba znaków jest dostosowana do wielkości pola przeznaczonego na życzenia. W przypadku przekroczenia dostępnego miejsca pojawi się odpowiedni komunikat informacyjny.

  3. Czy treść życzeń jest w jakikolwiek sposób modyfikowana bądź cenzurowana?

    Treść życzeń nie jest przez nas modyfikowana ani redagowana. Po dokonaniu płatności neokartka jest automatycznie przygotowywana do druku. Tym samym nie bierzemy odpowiedzialności za zamieszczoną na niej treść.

  4. Czy mogę dodać do kartki własną grafikę?

    Tak.

  5. Na jakim papierze zostanie wydrukowana moja neokartka?

    Neokartkę wydrukujemy na białym kredowym papierze o niskiej chłonności i gramaturze 350g/m2. Dzięki temu Twoja neokartka będzie sztywna i błyszcząca, a jej barwy wyraziste i mocno nasycone. Doskonały papier i drukarki zapewniają atrakcyjny wizualnie, wysokiej jakości efekt ostateczny.

  6. Przy pomocy jakich przeglądarek internetowych mogę wysłać neokartkę?

    Z naszej strony można korzystać na każdym komputerze, na którym zainstalowane zostały następujące przeglądarki internetowe z obsługą JavaScript:

    - Firefox 14.x do 16.x;

    - IE 8.x do 9.x;

    - Opera 12;

    - Chrome 22.x.

  7. Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?

    Wystarczy zamówić jedną neokartkę. Usługa jest realizowana zgodnie z naszymi standardami.

  8. W jaki sposób mogę zapłacić za neokartkę?

    Za neokartkę można zapłacić przelewem internetowym lub za pomocą karty kredytowej.

  9. Czy do ceny kartki muszę doliczyć koszt wysyłki?

    Cena widoczna przy neokartce jest sumą ostateczną.

  10. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    W ciągu 3 dni roboczych złożone i opłacone zamówienie zostanie wydrukowane i dostarczone do Poczty Polskiej w celu jego doręczenia. Czas realizacji zależy od wybranego miejsca dostarczenia oraz rodzaju przesyłki pocztowej.

  11. Czy poprawność adresu odbiorcy neokartki jest sprawdzana?

    Przesyłki generowane są automatycznie i nie sprawdzamy poprawności wprowadzanych adresów. Tym samym nie bierzemy odpowiedzialności za błędnie wprowadzone dane. Dlatego, przed potwierdzeniem wysyłki, prosimy o sprawdzenie poprawności adresu.

  12. Gdzie neokartka zostanie zwrócona, jeżeli z jakiejś przyczyny nie trafi do adresata?

    Taka neokartka zostanie zwrócona do siedziby naszej firmy. Wtedy skontaktujemy się z nadawcą, korzystając z podanego adresu e-mail bądź telefonu i wspólnie ustalimy dalszą drogę postępowania.

  13. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

    Nie, nasza usługa świadczona jest za pośrednictwem internetu.

  14. Czy mogę dołączyć kolejną neokartkę do wcześniejszego zamówienia?

    Zakupiona neokartka jest automatycznie kierowana do naszej bazy zamówień. W związku z tym nie ma możliwości dodania nowej neokartki. W przypadku chęci złożenia następnego zamówienia, należy dokonać kolejnego zakupu.

  15. Jak mogę złożyć reklamację?

    Jeżeli nasz produkt nie spełnia oczekiwań Klienta, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Dokładnie rozpatrzymy każdy zgłoszony nam przypadek i wybierzemy możliwie najlepsze rozwiązanie. Uwaga: Aby reklamacja została przyjęta, wniosek należy zgłosić drogą pisemną, tj. poprzez e-mail lub list.

  16. Jakie dane muszę podać, aby zrealizować zamówienie?

    Aby zamówienie zostało zrealizowane, niezbędne jest podanie danych adresata: imię, nazwisko i adres korespondencyjny. W celu poprawnej realizacji zamówienia konieczne jest również podanie danych zamawiającego: imię, nazwisko, e-mail, adres zamieszkania.

  17. Czy płatność przez internet za neokartkę jest bezpieczna?

    To bezpieczna forma zapłaty, gdyż połączenie do systemu płatności jest szyfrowane protokołem SSL.

  18. Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?

    Każdą reklamację staramy się rozpatrzyć jak najszybciej, trwa to nie dłużej niż 14 dni roboczych.

  19. Czy mogę wysłać neokartkę za granicę?

    Tak, neokartki wysyłane są na terenie Polski oraz poza jej granice jako przesyłki ekonomiczne (list zwykły) lub przesyłki priorytetowe.

  20. Czy mogę otrzymać kilka faktur na neokartki z jednego zamówienia?

    Nie. Faktura obejmuje wszystkie produkty, które zostały zakupione podczas jednego zamówienia.

  21. Czy w cenę wliczony jest podatek VAT?

    Tak, cena zawiera podatek VAT.